Thursday, May 5, 2011

Shawl Stylo...

http://youtu.be/A8Eojhz1gdE

Sila klik di atas kerana anda akan menemui cara pemakaian scarf ala2 arab..huhuhuhu...

How nice she is....amazing one..

ku suke cara dia memakai shawl..fanatik makcik tau...cmne dia leh terfikir nak pakai cmni..???

what if im trying to wear like her pastu aku pegi office..walla...confirm member2 office wat scene CSI ngan aku...aku yang pakai tudung ala2 ni pun selalu kena tanya beli kat mana? pakai cam mane?....sampai aku pernah terfikir nak jual tudung supaya dorang senang nak dapatkan stok tudung..kehkehkeh...

tapi bile kufikir2 kan balik, betapa sengalnye aku ni kerana cara aku pakai tudung mengikut mood dan emosi serta keadaan sekeliling...chewah..kalo aku mls, ehem..ehem...aku men pakai ikat or silang jek..kenapa aku xpakai tudung sarung yg da siap ada kat pasaran skang ni??the answer is incik hubby tak suke..ada ke patut dia kata ku pakai cam makcik indon...sabo je dik nun...

No comments:

Post a Comment